Home » Sittard » Lano Klusservice
Lano Klusservice uit Sittard

Lano Klusservice

2.3
1 beoordeling Schrijf een review
Gratis offertes vergelijken Vergelijk offertes en bespaar!

Lano Klusservice, klusbedrijf in Sittard

Lano Klusservice is een klusbedrijf in Sittard in de provincie Limburg. Het bedrijf is gevestigd op Hemelsley 97. Lano Klusservice is opgericht op 04-06-2018.

Het klusbedrijf is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder KvK nummer 71799729 en de ondernemingsvorm is een Eenmanszaak. De vestiging aan de Hemelsley telt 1 werkzaam persoon. Onderstaand meer gegevens van dit bedrijf.

Op zoek naar een klusbedrijf of klusjesman bij jou in de buurt en ben je benieuwd naar de prijzen en mogelijkheden? Schakel een vakman in voor kleine en grote klussen. Denk hierbij aan verbouwingen, aanbouw, onderhoud, schilder- en installatiewerk. Start nu je gratis offerteaanvraag!

Benieuwd naar de prijzen en mogelijkheden?

Bedrijfsgegevens

Claim je bedrijf
Bedrijfsnaam
Lano Klusservice
KvK-nummer
71799729
Vestigingsnummer
39959651
Oprichtingsdatum
04-06-2018
Vestigingsnummer
Hoofdzaak
Aantal werknemers
1 werkzaam persoon
Bedrijfsvorm
Eenmanszaak
SBI omschrijving
Algemene burgerlijke en utiliteitsbouw
SBI code 1
4120

Voorbeelden werkzaamheden

Dakkapel plaatsen Timmerwerk Woningrenovatie Vloeren Onderhoudsbedrijf Dakramen plaatsen Aanbouw Verbouwen Klusservice Keukens Klussen in en rondom huis Badkamerrenovatie Sloopwerken Kozijnen vervangen Uitbouw

Adresgegevens vestigingsadres

Straatnaam
Hemelsley
Huisnummer
97
Postcode
6136HJ
Plaatsnaam
Sittard
Gemeente
Sittard-Geleen
Provincie
Limburg
Land
NL

Openingstijden

Maandag
08.30 - 17.30
Dinsdag
08.30 - 17.30
Woensdag
08.30 - 17.30
Donderdag
08.30 - 17.30
Vrijdag
08.30 - 17.30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Externe links

Lano Klusservice ervaringen

2.3
1 beoordeling

Onderstaand een overzicht van beoordelingen van Lano Klusservice. Wat is jouw ervaring met Lano Klusservice? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.

Schrijf een review

Kit is los gaan laten en werd geel

Geplaatst op 21 juli 2021 door Jill Pelt
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (2.3)

Wij hebben Marc Stoffels gevraagd om onze badkamer te kitten. Op 22 februari 2021 heeft hij deze klus gedaan, helaas werd al gauw een deel van de kit geel. Hij is toen op 13 april 2021 gekomen om een deel van de kit te vervangen.⁣⁣
⁣⁣
Even later is de rest van de kit ook geel gekleurd en liet een deel van de kit op de badrand los. Door het kitten zijn er vlekken op de vloer gekomen en zis het zwarte voegsel wit uitgeslagen. We hebben over een periode van een paar weken meerdere berichtjes gestuurd, geprobeerd te bellen en een berichtje achtergelaten met het verzoek om ons terug te bellen en om hem in de gelegenheid te stellen de schade te herstellen. We hebben hier niks op terug gekregen op een berichtje na waarin hij liet weten geen tijd te hebben.⁣⁣

Ondertussen zijn wij meerdere uren bezig geweest met herstelwerkzaamheden en zijn er extra kosten gemaakt voor materialen en het inhuren van andere werklui. We hebben de vloer opnieuw moeten voegen, alle kit eruit moeten snijden en opnieuw moeten kitten waardoor het stukwerk op de muur los liet en er ook opnieuw geverfd moet worden.⁣⁣
⁣⁣
We vinden het schandalig dat Marc nog niet even de moeite heeft genomen om te reageren op onze berichtjes. Dat is toch wel het minste dat je kunt verwachten als je iemand inhuurt. Hij heeft geen moeite gedaan om met een oplossing te komen en heeft ons gewoon laten zitten. Als dit is hoe je met klanten omgaat dan heb je nog veel te leren. Ik kan hem dus absoluut niet aanraden om in te huren voor een klus.⁣⁣
⁣⁣
Wij willen nog steeds graag ons geld terug!

Vergelijk vakmannen en bespaar op de kosten!